Պարզ խորհրդավորը . . . ♥


ԱՆԱՆՈՒՆ ... Այդ պարզ խորհրդավորը հոգուս սիրելին է ... Կյանքի նոր փուլ մտած , բայց արդեն կայացած երիտասարդ , ով 18 տարեկան է դեռ , բայց այնքան ասելիք ունի , որ ավելի հասուն տարիքում քչերին է հաջողվում ունենալ ...
Անսահման անկեղծություն , թախիծ և մեծ սեր կա նրա մեջ ...Նրա աչքերում վառվող կրակներ , անսահմանություն կա ... Խորհրդավոր , միաժամանակ այնքան պարզ ու մաքուր ... Անհասկանալի շատերին ... Մշտական տխրությունը սովորաբար ավելի է մտերմացնում մարդկանց հոգիները ` օրինաչափ է ... Սակայն քչերն են հասկանում նրան , քանի որ չեն զգում այն , ինչ նա է զգացել և շարունակում զգալ ... Ունենալով մեծ ուժ և հավատ , նա փայքարում է , հաղթահարում ամեն արգելք , սիրվում ...
Վառվող աստղի պես միշտ պայծառ լինես,
Անանուն , դու իմ հրաշք ընկերն ես ,
Նուրբ է քո սիրտը , ինչպես մի ծաղիկ
Իսկ հոգիդ `անկեղծ , ինչպես փոքրիկ մի մանկիկ 
Կյանքում դու լինես հավերժ երջանիկ:

Հ.Գ. Սիրով նվիրում եմ իմ ԱՆԱՆՈՒՆ բարեկամին ` Վանիկ Հովակիմյանին :Քեզ շատ սիրում եմ : 


Комментарии