Մի գնա,մնա . . . ♥

Շատերի հետ է պատահում, որ ինչ որ մեկը խանգարում է լիարԺեք զգալ ... Այդ ժամանակ կյանքի իմաստը կորում  է ... Մոռանում ես քեզ ու ապրում միայն ՛՛ՆՐԱՆՈՎ՛՛ : Բոլորս էլ հողածին էակներ լինելով շատ հաճախ զգում ենք այն , ինչ զգում են շատերը :
Գիտես , անգամ մտածելն է խանգարում ապրել , այն վախի զգացումը , որ կկորցնես... միշտ իր մասին զգացնել է տալիս հոգու խոքրից ՝ կորցնելու վախն է... ու նորից տագնապ սրտումս ...մտածմունքներ , հուշեր , որոնք դեռ այնքան երկար կմնան իմ սրտում :Գուցե տարիներ հետո ափսոսամ, որ դու եղել ես իմ կյանքում, բայց հիմա անկարող եմ չապրել քեզնով ՝ինքդ ես ստիպել ՝ԻՆՁ  ԱՅԴՔԱՆ ՇԱՏ ՍԻՐԵԼՈՎ  ....Երանի չգա այդ օրը... Ամեն ինչ կտամ  միայն թե մնաս կողքիս...Ես քեզ ոչ թե միայն սիրում եմ, այլ քեզնով եմ ապրում …Իսկ դրանք այնքան տարբեր բաներ են ... Սիրել կարող ես շատերին , բայց ապրել ՝ միայն մեկով ... Մի թող թեկուզ մտքերումս կորցնեմ քեզ..ես այնքան եմ վախենում այդ ցավից ... գիտեմ , հոգիդ բարի է ու չի կարող ցավեցնել ինձ , բայց ... Հեռավորությունն անյքան բան կփոխի , իսկ ես սարսափում եմ այն մտքից ,որ հեռու ես լինելու ինձնից .. խճճվել եմ , մենակ եմ մնացել այս անարդար կյանքում..Իսկ հույսը , հույսը դանդաղորեն մարում է ... Թե սիրում ես ինձ ուղղակի ՛՛ՄՆԱ ՛՛..Օգնիր ինձ ապրել , մի թող առանց այդ էլ շատ ցավ տեսած սիրտս նորից լացի , տես քեզ ձայն է տալիս ՝ ՛՛ՄԻ ԳՆԱ , ՄՆԱ ...՛՛

Комментарии