Քեզ հետ . . . ♥

Այդ օրը... երբ առաջին անգամ տեսա քեզ ... իմ կյանքում հայտնվեցիր մի երազի նման  ... վախենում էի բացել աչքերս ու կորցնել քեզ ... բայց դու....դու իրական ես ... 
Որքան շատ եմ մտածում , ավելի եմ համոզվում , որ իմ գոյությունն անհնար է առանց քեզ ... Ինչ լավ է , որ կաս ... Ինչ լավ է , որ ունեմ քեզ , ու ինձ էլ ոինչ հարկավոր չէ .... միայն մնում է լինել կողքիդ , իսկ մնացածը ուղղակի խենթություն է ... Երբ հեռու եմ քեզնից , ակներև է դառնում երջանկությանս կորուստը ... և հակառակը , երբ կողքիդ եմ անսահման երջանկություն է տիրում սրտումս  ... Մնա կողքիս ...
Քեզ հետ անիրականն անգամ իրական է թվում , երազանքներս կապում եմ միայն քեզ հետ ...դու ինձ պահել ես սրտումդ այնքան ամուր , որ հեռանալ չեմ կարողանում..ստիպել ես սիրել ամենամաքուր սիրով... իսկ ես անգամ մի փոքր ցանկություն չունեմ քեզ ջնջելու  սրտիցս , անկարող եմ . . . Սիրում եմ . . .

Комментарии