Սիրել . . . ♥

Ուղղակի սիրել և ուրիշ ոչինչ , սերը տալիս է մեզ կյանքում ամեն ինչ . . .
Ես լոկ մասնիկն եմ քո սրտի,իսկ դու իմաստն իմ կյաքի,ես լոկ քո շողն եմ արևի,իսկ դու իմ միակն, միակն իմ սրտի . . .
Արի ուղղակի ձեռք ձեռքի բռնած մենք քայլենք առաջ , միայն երազենք այն օրվա մասին , երբ հավերժ կլինենք միասին . . .
Ես ՝ քեզ , Դու ՝ ինձ , ես ու դու  -ն այնքան էլ էական չէ , երբ սիրում ենք մեկս մյուսին , ուղղակի սիրում ենք ու ապրում իրարով . . .
Անգամ մի հայացքդ փոխում է սրտիս զարկերի բաբախման հերթականությունը , իսկ սիրտս այնքան դանդաղ է հիմա բաբախում , պատճառն այն է ,որ հեռու ես ինձնից ... Կարտում եմ . . .
Ասում են , երբ սիրում ես դադարում ես համեմատել ... Պարզվում է իրոք այդպես է , ինձ չես համեմատում ոչ մեկի հետ .... ես գիտեմ , որ միակն եմ քո համար , իսկ դու ՝  իմ . . .
Երբեք  չէի մտածել , որ կսիրեմ այքան մեծ ու անկեղծ սիրով , դա նրանից է , որ դեռ քեզ չէի հանդիպել . . . Շնորհակալ եմ , որ իմ կյանքում կաս . . . 

Комментарии