Սիրում եմ . . . ♥

Իսկ ո՞րն է երջանկության գաղտնիքը...երբևէ մտածե՞լ ես ... շատերին կարող ենք երջանիկ թվալ ... բայց միթե իդեալական է ամեն ինչ...ո՛չ , ինքներս էլ գիտենք , որ հասնելու  համար հարկավոր է պայքարել ... անվերջ պայքարել .. ասում եմ անվերջ , որովհետև մեր պայքարն ինձ համար անվերջ է թվում ... բայց գիտեմ , որ մեր սերը հաղթելու է ... սիրտս է զգում այդպես , իսկ այն երբեք չի խաբել ինձ ... ուղղակի հույս ու հավատ է պետք ունենալ , որ շատ դժվարություններից հետո ամեն ինչ բնականոն հունով կգնա ... հավատում եմ , դրանից բացի ուրիշ ոչինչ իրավունք չունեմ անելու ... չեմ հաշտվի երբեք քո կորտսի հետ ... միշտ կողքիդ եմ լինելու ... 
Սիրել ենք , երբեմն տանջվել ենք,
Իրար անվերջ երազել ենք,
Րոպե առ րոպե իրար մասին մտածել
ՈՒ այսօր ահա իրար ենք հասել
Մոմեր ենք վառել շատ մատուռներում
Երազում անգամ իրար  ենք տեսնում
Միասին լինել , լոկ դա ենք մենք  ուզում ...

Комментарии