Գուցե . . . ♥

Գուցե մի օր մոռանաս ինձ ...իսկ ես չեմ էլ ուզում պատկերացնել...խոստավանում եմ ՝ վախենում եմ կորցնել քեզ...գիտեմ , որ ինքդ էլ նույնն ես զգում ...
Բայց այնքան բան կարող է փոխվել ...
Գուցե մի օր գա , երբ մոռանաս ինձ ... մոռանաս այն սերը , որ տվել եմ քեզ ... գուցե ...
Գուցե մի օր չսիրես ինձ նույն սիրով , ինչպես հիմա ... գուցե...
Գուցե դառնամ քեզ օտար , անտարբեր լինես ... ով գիտե ՝  գուցե ...
Գուցե մոռանալով հանդերձ՝ դեռ հոգումդ սիրես ինձ .. մի օր ետ գաս ... գուցե...քեզ կթվա , որ դեռ կսիրեմ քեզ ու կվառվի նորից սրտիս կրակը...իսկ դու լավ գիտես միշտ վերքերից հետո սպիեր են մնում ... գուցե չանցեն այդ սպիերն ու ամեն անգամ հիշեցնեն , որ թողել ես ... գուցե...
Գերադասում եմ անգամ չմտածել ու չպատկերացնել ...
Սերս քոնն է այնքան ժամանակ , քանի դեռ կողքիս ես ու սիրում ես ինձ...
Սիրում եմ քեզ...

Комментарии