Կորցրիր ինձ . . . ♥

Ցավալի է , երբ նվիրում ես սիրտդ ու հոգիդ,չես խնայում ոչինչ , փոխարենը ստանում ցավ ու անտարբերություն . . .
Շնորհակալ եմ քեզ , որ թույլ տվեցիր քեզ սիրել ու տանջվել , որովհետև միայն դրանից հետո ես հասկացա, թե ով ես դու և ում եմ ես արժանի . . . 
Դու այն չէիր բնավ , ինչ ես կարծել եմ , բայց մի բան լավ է ՝ դու սիրել չգիտես ես հասկացել եմ . . . 
Դու չես նկատել , որ ես անդադար  քեզ եմ որոնել , սակայն չեմ գտել , դու մեղավոր չես , ես եմ, կույր եղել ու չեմ նկատել , թե ինչպես ես դու ՛՛խաղդ՛՛ խաղացել ու անդարձ հեռացել . . .
Խաչվեցին մեր ճանապարհները , սիրեց սիրտս քեզ , դու սիրեցիր ինձ, բայց մեզ բաժանեց ճակատագիրը ՝ արժանի չէիր . . . 
Ինձ պետք չէ կեղծ խոսքերդ , կեղծ հայացքդ ու ժպիտդ . . . դու անցյալում մնացիր , իսկ ես ապրում եմ իմ ներկան , որում դու չկաս . . . 
Հպարտ եմ , այո՛, ինչպես ինքդ էիր անվանում ինձ, հպարտ եմ , որովհետև քեզ ինքս եմ լքել ու էլ չեմ վերադառնալու . . . կորցրեցիր ինձ . . .

Комментарии

Отправить комментарий