Կարոտս . . . ♥

Կարոտ ... 5 տառ պարունակող , բայց անսահմանություն արտահայտող բառ ... ժամանակ առաջ ես չէի զգացել քո դրական , կամ բացասական լինելը , բայց հոգուս վաղուց հարազատ էիր դարձել ...
Քեզանում թվացյալ ու տևական երջանկություն , ցավ , անորոշություն ու միայնություն  կա ... երանի տեղդ չիմանայի , երանի չճանաչեի քեզ ... ուշ է արդեն , ետ չեմ բերի ոչինչ ` դա լավ գիտեմ ... ես խոցելի եմ դարձել քո կողմից , քանի որ անկեղծ եմ եղել , դու զգացել ես տխրությունս , թուլությունս ... օգտվել ես նվիրվածությունիցս .... հիմա հեշտությամբ կործանում ես ինձ ...
 Կարոտ , դու դարձել ես թշնամի զգացում ինձ համար ... իսկ ժամանակ առաջ ես կարոտիս սիրով էի ապրում ... շատ բաներ եմ հասկացել սիրուս և կարոտիս գնով ... ապրել եմ , երազել ու պայքարել ... ժպտացել եմ անգամ այն դեպքում , երբ լացս ավելի սրտիս մոտիկ է եղել ... ես կարոտում եմ ... թեև բարձրաձայն  չեմ ասում դրա մասին , բայց հոգիս մի բաց տարածություն է փնտրում , որ մենակ լինի , ուժ հավաքի , ամբողջ ուժով գոռալով պատմի  կարոտիս մասին ... անզորությունս ցավեցնող է , բայց պայքարս նրա դեմ մի օր հաջողության կհասնի ` հոգուս ուժի շնորհիվ ... ես սովորել եմ լռել կարոտիս մասին , այն կարոտիս , որի մասին ուզում էի գոռալ ... հոգիս դատարկ է , միակ մեղավորը հենց կարոտս է  .... ես չեմ թողնի կարոտս հաղթի հոգուս ...
 թող խեղդվի կարոտս ծովի ալիքներում և ընդմիշտ մոռանա ինձ  ...

Комментарии

  1. Իսկապես շատ զգացմունքային մտքեր ունես, ինձ շատ դուր եկան...Ես գիտեմ վոր հենց այնպես չեն գրում, ու ցանկանում եմ, որ իսկապես այլևվս կարոտելու կարիք չունենաս,իսկ լինելու դեպքում փոխադարձ ինչպես դուես կարոտում...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. շնորհակալ եմ Հայկո ջան ` խոսքերի և ուշադրության համար :)

      Удалить

Отправить комментарий