Երազանքն իմ խենթ . . . ♥

Ես քո մեղավոր աչքերի խորքում 
       անսահման սիրո կրակն էի տեսել ,
Եվ քո ջերմ հոգու , քո բարի սրտի 
      ճանապարհ տանող ուղին էի գտել ,
Քեզնից սեր ստացել , քեզ ուժգին սիրել ,
     անվերջ երազել ու լուռ սպասել էի,
Սպասել այն օրվան , որ էլ ոչ մի ուժ
     և էլ ոչ մի բան չբաժանի մեզ 
Ու լինենք ''ՄԵՆՔ'' , ոչ թե ''դու'' ու ''ես'' ...
Երազանքն է , որ հաճախ անզոր է դառնում 
Մարդկային սրտեր են այդժամ կոտրվում,
Սրտեր , որ միշտ լույսն են որոնել , անվերջ երազել .
- ''Մի օր կլինենք հավերժ միասին'' ,
Ու հույսով սպասել են ,միշտ երազել են այդ օրվա մասին ...

Մեր երազանքը պայքար չգիտեր ,
Գուցե պետք էր , որ հոգիս տանջվեր,
Հետո ապրելու ձևը սովորեր ...

Բավ է թույլ լինես երազանք իմ խենթ ,
Ինձ ապրելու հույս և մի լույս է պետք , 
Որ գտնեմ ճիշտ ճամփան ես իմ երազի,
Որ անցնեն օրերս առանց արցունքի ...

Օգնիր երազանք , որ ուրախ լինեմ . . . 

Комментарии