Քեզ սպասեցիր ու դու եկար . . . ♥

Գարուն է ... աչքերիս լույս , հույս ու սրտիս մեծ սեր է բերել այդքան սպասված գարունս  ... Գարնան ուժը սիրում եմ ... Հենց այդ ուժով էլ այսօր արթնացել է տխրության մեջ նիրհող հոգիս , որի շուրջը միայն խավար էր ... Իսկ հիմա լուսավորություն , զանազան գույներով լեցուն աշխարհում եմ կարծես ... Գարուն է եկել ... Ինչպես փոքրիկը կարող է անկեղծ ժտալ , այդպես էլ հոգիս գարնանային զարթոնքից ուրախությամբ է լցվել ... 
Մի նոր օրով կենդանանում է ամեն ինչ ... Նորից ապրում են , նորից զգում և սիրում կրկին ... Հույսերի մեծ փունջ է գարունն իր հետ բերել ... Իզուր չէր սպասումս , չեմ ափսոսում , որ սպասել եմ ... Դու եկար իմ սրտի գարուն ...
Գարնանային շնչով է լցվել մարդկային հոգիները , անկեղծությամբ ու մեծ սիրով ... Երանի գարունս չավարտվի .... Սիրում եմ գարունս ...
Թող գարունը սեր բերի,
Սրտերին լույս , հույս բերի ,
Թող ամեն պահ երջանկացնի ,
Ու ժպիտներ անչափ սփռի,
Եվ արևած իմ խենթ հոգուն ,
Անդորր ու խինդ պարգևի ...

Комментарии