Մեկ ամսական հրաշքս . . . ♥

Մեկ ամիս առաջ էր , որ ծծունդովդ երջանկացրիր մեզ, ուրախությամբ լցրեցիր քեզ այդքա՜ն սպասողների սրտերը : Մեկ ամսական հրաշքս , իմ Կարինա , իմ հրեշտակ : Չէի էլ կարող պատկերացնել , որ այդքա՜ն փոքրամարմին էակը կարող էր այդքա՜ն մեծ երջանկություն պարգևել բոլորիս : Քեզ տեսնելու առաջին իսկ պահից աչուկներիդ փայլը սիրտս է մտել : Իմ հրա՜շք : Այսօր արդեն մեկ ամսեկան ես : Անվերջ կարելի է հիանալ քո աչքերի փայլով , նրանց մեջ այնքա՜ն մաքրություն , անկեղծություն տեսնել : Դու ծնվեցիր , որ այսուհետ հավատանք , որ իրականում էլ հրաշքներ կան , ինչպես հեքիաթներում է : Դու երկնային հրեշտակ ես , որ լույս աշխարհ եկար , որ քեզ հետ նորից մանկանանք : Ես քեզ այնքա՜ն եմ սիրում անմե՜ղս : Թող Աստված պահապան լինի  քեզ իմ ամենաթանկ նվեր :
* * * 
Կարմրավուն թուշիկներով ,
Աչուկներով քո գեղեցիկ ,
Րոպեական սրտեր ես գերում ,
Իրական հրաշք ես իմ քույրիկ ,
Նուրբ ու քնքուշ , փոքրիկ հրաշքին ,
Աստված թող միշտ պահապան լինի :

Комментарии