Սիրո բանաձև . . . ♥

Բանաձն այս , որ մեր սերն է ամբողջացնում ,
Անվանում եմ երջանկություն ,
Դու անպաշտպան իմ կարոտի միակ պաշտպան ,
Ինձ ապրեցնող հույսն ու սերն ես 
Ու իմ սրտի միակ գանձն ես :
Իմ թանկ , չկան խոսքեր , որ բացատրեմ լոկ դրանցով՝
Ինչքան անգին ես ինձ համար ,
Որ շնչում եմ ես քո շնչով ,
Սիրտս է զարկում սրտիդ զարկով ...
Սիրում եմ քեզ անսահման շա՜տ,
Աստծուց տրված իմ նվերն ես ամենաթանկ : 
  1. Իմ ամեն ինչ , սիրում եմ քեզ օր - օրի ավելի ու ավելի . . . Գրկի՛ր ամուր , որ տաքանամ քո ջերմությամբ ... միայն իմն ես , սիրում ես ինձ , և այդ մտքից ես խենթի նման սիրում եմ քեզ . . . 
  2. Միա՜կս , աշխա՜րհս , սիրում եմ քեզ . . . Մի օր այս կիլոմետրերի հեռավորության կրկնակի չափով համբույրներս են շուրթերիդ մնալու . . . 
  3. Անհասկանալի սիրով եմ սիրում , ոչ մի արգելքից չեմ էլ վախենում , միակ վախս քեզ կորցնելը, չունենալն է: Միայն ուզում եմ մնաս, միշտ , չթողնես , որ մնամ առանց քեզ,ախր իմ ամեն ինչն ես ՝ սիրտս ու հոգիս , իմ էությունն ես . . .
  4. Սերը ... երբ պատրաստ ես տանել նրա բոլոր հիստերիկ նոպաները և ավելի շա՜տ սիրել . . . )))
  5. Քո պուճուրի մեծ ուրախություն,Քեզ անսահման շա՜տ եմ սիրում . . . Կարոտել եմ անչա՜փ ... 

Комментарии

Отправить комментарий